Monday, July 23, 2012

Kawan ep. 3

Apa yang aku ingin tuliskan pada kali ini tidaklah panjang mana, sekadar luahan isi hati bila mengenangkan seorang kawan. Perkenalan kami di Uitm Cawangan Kelantan apabila kami mula mengetahui bahawa kami adalah sama-sama berasal dari Terengganu. Selepas itu banyak masa kami luangkan bersama, sehingga kami berkongsi kisah suka duka menempuhi ranjau hidup ini. Walaupun kadangkala dia terasa bahawa dia perlu selalu mengalah apabila inhin berjumpa dengan aku,namun yang pasti apabila besama dengannya pasti dia yang paling aku hormati. Kadangkala apa yang dialami ku jadikan iktibar dalam aku menempuhi hidup ini. Sebenarnya susah bagi aku untuk update blog aku yang seberapa ini, tetapi apabila melihat blognya yang menggunakan sofware khusus untuk mengupdate blog, maka aku mengikuti jejak langkahnya. Apapun you always my buddy.

2 comments:

  1. totomu totoku jua
    air tea o peng mu penghilang dahaga ku
    blok ku blok y1

    ReplyDelete
  2. Hahaa...yang pasti pantun itu bukan ditujukan pada aku....

    ReplyDelete